Spring naar content

Terugkijkend op afgelopen jaar presenteren wij met plezier ons jaarverslag 2021

Home > Terugkijkend op afgelopen jaar presenteren wij met plezier ons jaarverslag 2021

Hierbij presenteren wij u ons jaarverslag van 2021.

2021 is het 2e jaar van Covid-19 en dit heeft uiteraard weer impact gehad op onze activiteiten en inkomsten.

Maar we hebben 2021 gebruikt om onze stichting verder uit te bouwen. Zo hebben we nu onze maandelijkse nieuwsbrief en hebben we net ons actieplatform www.sterkensportief.nl in gebruik genomen. Hier zijn we enorm trots op!

Sportief gezien was augustus 2021 een top maand. Tijdens het wielerevenement van de Ventoux3 hebben we meer dan € 27.000,- opgehaald waarvan 50% naar het hersentumorfonds gaat en 50% naar onze stichting. Met deze donaties kunnen we meer onderzoek naar hersentumoren mogelijk maken.

Ondanks dat door Covid-19 een aantal van onze evenementen in 2021 zijn afgelast hebben we meer donaties binnengekregen dan in 2020, het was dus een mooi jaar! We gaan er van uit dat dit jaar de evenementen wel doorgang kunnen vinden zoals de Marathon van Leiden, de NK Triatlon in Holten en het fietsen op de Mont Ventoux!

Wij gaan met veel energie, kracht en positiviteit door met onze activiteiten om mee te helpen aan de genezing van hersentumoren.

De jaarrekening is goedgekeurd door een onafhankelijke kascommissie. Hun verklaring treft u onderaan het jaarverslag van 2021.

Met vriendelijk groet,

Charles La Haye

Voorzitter Stichting Sterk en Positief

Laat een reactie achter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.